Tiden räcker inte till....

Vill så fruktansvärt blogga igår men jag hann inte...... Fullt upp hela dagen.
Först var jag i skolan hela dagen och efter det var det "träning" med kören.
Så kom hem ganska sent och behövde öva på glosor som var tills idag.. Men vi hade inte dom då läraren var sjuk... Slöseri med tid!

Torsdag:
Toppen dag i skolan idag och kom hem redan halv tre. Så jag passade på medans det var ljust ute att springa med hunden. :)
Skönt med frisk dock kall luft och det är väldigt skönt att röra på sig.(enligt mig.)
Jag blir så glad och peppad av det...

Efter det väntade jag på att min syster skulle komma hem och sen åkte vi tills stallet.
Mysigt var det. Blev lite markarbete då de får styltor..
Snön får gärna försvinna nu för jag är extremt trött på den! 
//Emelie 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alltomminvardag.blogg.se

här kommer jag skriva om allt i min vardag. så som nöjen, skolan och stallet.

RSS 2.0