Snart helg....

Äntligen!! Fredag imon och jag är sjukt taggad! Jag har dock märkt att tiden inte räcker till på vardagarna och att jag bara hinner gör 1 inlägg per dag på mån-torsdag..
Vilket är väldigt synd.
Ja kväll bestod av att passa lillasystern och sedan titta på djurskydds programmet på tv. Fy va hemskt en del hade. Hur kan man ens tänka tanken att göra så mot djur?
Själv är jag en djurvän och älskar djur. Så det gjorde riktigt ont i hjärtat att se :(

Jaha, läste att snön skulle komma inatt....
Upp mot 10 cm.. INTE KUL!
vill verkligen gå i ide nu eller nåt! Tycker inte om snö som kommer nu! Ska den komma så ska den vara här till jul och inte nu. Blir så besviken, vem beställde detta vädret igentligen? 
Inte jag iallafall....
// Emelie

En tjej som har det bra iallafall :D 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alltomminvardag.blogg.se

här kommer jag skriva om allt i min vardag. så som nöjen, skolan och stallet.

RSS 2.0