Sängen väntar..

Dags att dra sig i sängs nu och hoppas att man får sova bättre än vad man gjorde förra natten... Är rätt trött nu så det blir en lite tidigare kväll än vanligt. Men skönt ska det bli! För några minuter kan verkligen göra underverk. 
Idag efter skolan har jag bara varit hemma, pluggat lite och fixat och donat lite här hemma.. Imorgon är det tisdag och ja, jag längtar redan till fredag. Vet att det är några dagar kvar men ja.
Relativt bra dag, förutom ryggont efter att ha åkt med lilasyster på skridskor och böjt hela sig. Ganska så lång stund. Men det går ju snart över, eller 
"det går över när du gifter dig" som man brukar säga. 
Hoppas alla har haft en bra dag! 
// Emelie 
Bild från kylan imorse.

Godnatt från mig till er alla :)
Linda
2014-01-14 @ 16:01:30
URL: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

fin bild

Svar: Tack så mycket :)
Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alltomminvardag.blogg.se

här kommer jag skriva om allt i min vardag. så som nöjen, skolan och stallet.

RSS 2.0