Lill lördag...

Onsdag :D 
Typ mitten av skoldagarna och du vet man att det bara är 2 dagar kvar till helgen :)
Så skönt.. Imorgon är det en kort skoldag med endast 3 lektioner på schemat. Gött....
Ja skoldagen har väl varit sig lik de andra fast lite fördjupning inlagt på eftermiddagen också :)
Nu sitter jag och väntar tills kören börjar.
Kul att få träffa alla vänner nu efter jullovet :) 
//Emelie

Frågestund!
Fråga mig vad du vill innan 20:00 ikväll och jag lovar att svara helt ärligt. :) 
Så fråga på med en massa frågor :)
Olivia
2014-01-15 @ 17:46:07
URL: http://oliviasanden.blo.gg

När började du rida Zelda?
Bästa minnet?
Hur ofta rider du?
När började du rida överhuvetaget?
När fyller du år?
Har du alltid gått i ridning eller har du gått i något annat innan/samtidigt?
Vad är Zelda för slags 'häst' ifall du förstår (: ?
När fick du din första mobil?
Vad tycker du om att göra? (Förutom ridning)

Kram

Anonym
2014-01-16 @ 22:20:09

Har du någon i din närhet som är en stor förebild för dig?

Svar: Nej, inte direkt
Emelie




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alltomminvardag.blogg.se

här kommer jag skriva om allt i min vardag. så som nöjen, skolan och stallet.

RSS 2.0