FREDAG :D

Gud va skönt! Att komma hem från skolan och verkligen känna att det är helg :) dock fick vi ett ganska så tråkigt besök av snön vilket ogillas starkt!
Det ska inte komma snö nu.. Men ja, jag har precis kommit hem från stallet. Och i dag stod tolkning på schemat. Jag satt på ett tefat bakom och det var verkligen roligt. Och fort gick det. 
Men blåsten va inte så populär. Varken för oss eller hästarna.
Men ja jag har haft en awesome dag iallafall :D 
//Emelie

(Ej min bild)


Ställ gärna frågor ;)
--> [email protected]

Anonym
2014-01-19 @ 00:11:23

Vilka bloggar läser du?
Vilken skola går du på?
Vad ska du göra imon, haha
Godis/glass?
Fanta/cola?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alltomminvardag.blogg.se

här kommer jag skriva om allt i min vardag. så som nöjen, skolan och stallet.

RSS 2.0