Frågor och svar:

När började du rida Zelda?

Jag började rida henne när hon kom i maj.


Bästa minnet?

När jag hoppade 95 cm med Zelda


Hur ofta rider du? 

Jag rider ca 4-5 gånger i veckan


När började du rida?

Jag började rida när jag var 10 år


När fyller du år?

Den 26 januari


Har du alltid gått i ridning eller har du gått i något annat innan/samtidigt?

Jag har tävlings simmat, spelat fotboll, spelat pingis 


Vad är Zelda för ras?

Hon är ett varmblod


När fick du din första mobil?

Jag fick min första mobil när jag var 9 år


Vad tycker du om att göra? (Förutom ridning)

Jag tycker även om att sjunga, rita och vara med vänner.


Här fick ni lite svar :) men fortsätt ställa frågor :))  

//Emelie 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alltomminvardag.blogg.se

här kommer jag skriva om allt i min vardag. så som nöjen, skolan och stallet.

RSS 2.0