Dag 19 av 365

Jaha, måndag imon...... Igen.
Inte min favvo dag direkt.

Idag har jag varit i stallet... Igen ;)
Red Zelda idag men hon fick styltor :(
Inte kul, varken för henne eller för mig!
Men mysigt hade vi iallafall.
Sen fick även dimma komma ut och dra lite pulka.
Jag red barbacka och syrran åkte där bak. 
Gud vilken glädje man såg när hon fick lulla runt i snön :)

Sen när man kom hem i värmen såg man ponnyakuten. Tyckte det var de rätta personerna som kom med. 
Eller vad tyckte ni? 

Har haft en bra dag fast vill gärna att det ska sluta blåsa. 
Blåser som bara den och det har gjort det i några dagar nu. Inte kul.

//Emelie 


Gammal bild.. Men här är dimma :)



Zelda i det gröna :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alltomminvardag.blogg.se

här kommer jag skriva om allt i min vardag. så som nöjen, skolan och stallet.

RSS 2.0