Äntligen....



sett det första avsnittet av ponnyakuten från denna säsongen.. så bra och spännande! längtar redan tills nästa gång. kollade ni på det?
Jo, som jag skrev innan skulle jag ju åka iväg till en skridskobana och åka lite. det gick faktiskt bättre än vad jag hade förväntat mig. jätte kul att stå på skridskorna efter typ två år. längtar redan tills nästa gång :) fast jag trillade ju någon gång eller så men det är det man får räkna med.
så ja min dag har varit helt awesome förutom att hästen bett mig i näsan..... men man kan ju inte vara arg på henne för hon är hur go som helst! men ont gjorde det!
//Emelie






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

alltomminvardag.blogg.se

här kommer jag skriva om allt i min vardag. så som nöjen, skolan och stallet.

RSS 2.0